.....

Singurătatea, află de la mine, n-o umple lumea, ci o singură fiinţă. Una care te poate ridica sau nimici.

воскресенье, 31 октября 2010 г.

E o zi...


 E o zi... o zi obisnuita de toamna…. Mijlocul toamnei…. O zi ..care imi trezeste niste senzatii timpite.... E ploaie,e vint,e toamna... Si frunzele valseaza nebuneste .. cu un dor nebun de moarte... un dor nebun de pamint... sa sarute pamintul si sa moara... Si cerul e negru,turbat... trist... de parka abia de-si retine lacrimile... si nu rezista... si plinge turbat,inabusindu-se in disperare,suferinta.....si e doar toamna... Si in aceasta seara postuma,in aceasta ploaie as vrea sa merg cu tine de mina... sa-ti simt sarutul pentru prima oara.. sa ne ploua si noi sa facem dragoste in ritmul nebuniei de afara... in ritmul nebunie sufletelor noastre... in ritmul timpeniei...in ritmul turbaciuniii de toamna.....
    E doar o simpla zi…. Care imi da speranta… care da nebunie si dorinta… o dorinta nebuna  de a-ti cunoaste trupul si sufletul pentru prima oara… Raceala de afara ma face sa am nevoie de caldura bratelor tale,de nebuneala buzelor tale mari… de caldura privirii tale. Cineva imi va spune ca e doar o nebunie,ca e doar disperarea unei femei singure,disparea unui suflet oboist si timpit de durere… Poate…. Poate simt toate aceste sentimente,dar in primul rind simt libertatea in suflet… simt aceasta libertate nebuna,care imi permite sa fac tot ce vreau,fara regrete si fara ca sa-mi pese cear vorbi lumea de m-ar auzi… E dorinta mea,e nebunia mea… e dorul meu de tine…. Daca mi-ar spune cineva ceva,mi-ar fi totuna,fiindca sunt sigura ca niciodata nimeni nu a avut ardoarea dorului adevarat,ardoare nebunului meu dor.
   E nebunia mea…. Daca ar sti cineva ca intre mine si tine nu a fost niciodata nimic,ci doar un flirt nevinovat ar spune spune ca sunt timpita,ca imi provoc suferinta si durere acolo ea poate fi evitat. Nu pot sa vorbesc de iubire nebuna,ci doar de dorinta sufleteasca si trupeasca.
   Aceasta toamna … e doar prima toamna care am intilnit-o faraiubire,far nici un sentiment,si asa cum cad frunzele din pom asa au cazut si sperantele din mine,s-au asezat la pamint… au sarutat pamintul oboist de dor si au murit,si mi-au redat libertatea sufleteasca.
  Ce inseamna libertatea? – Nu am cuvinte,nu am cuvinte sa spun… E o nebunie,care ma face sa rid diminetile,sa primesc satisfactie din mirosul cafelei de dimineatsa,sa primesc satisfactie din tot ce fac, sa primesc satisfactie din faptul ca pot sa privesk orice barbat sis a-l dezbrac din priviri fara prejudecati. E o libertate care nu ma poate controla… pot sa ma culc cu cine vreau.. si ma trezesc linga cine vreau,fara ca sa d-au explicatii cuiva..pot sa ies cu cine vreau… sa vin cind vreau.. si cu cine vreau… E nebunia libertatii mele… Si aceasta libertate nu e decit singuratatea mea.
    Nu imi place sa spun ca sunt singura.. ci doar spun ca sunt libera. Cum ma simt cu adevarat in suflet stiu doar eu… Si am sa va spun si voua… uneori ma simt libera… alteori singura,indifferent de ce fac si cu cine sunt.
   Cum am ajuns aici? Cine m-a adus aici? – Toate evenimentele vietii mele… toate… Nebunia riscului si nebunia iubirii.. Cu ce m-am ales? –Inca nu stiu… pina cind savurez libertatea si beau singuratatea,evitind sa ma gindesc cum ma simt…. Cind de greu nu ar fi,nasc in suflet noi sperante si iluzii,mii de vise si de impliniri.
   Cine sunt? – Nu stiu,imi stiu doar numele,familia.. si putinul din jurul meu. Cine sunt?  - Un om,care se suporta.
    Uneori ma urasc,alteori ma iubesc. Sunt doar un om,ca voi toti,dar.. poate .. poate sunt mai mult decit un om…. Poate sunt un animal… poate un biet gindac… sau poate o biata floare,care abia isi mai duce existenta. Sunt cite o particica din fiecare enumerate,dar in zile dferite…. Uneori sunt regina… alteori robul… alteori mortul……

     De ce scriu? – Nu stiu,darsunt zile cind imi par gindurile unul dupa altul si din abundenta de ginduri nu ma pot orienta de asta scriu,imi asez gindurile pentru a-mi elibera capul de oboseala gindurilor…..
     Cum voi sfirsi? – nu stiu….. voi scrie si vom vedea impreuna,unde am ajuns… vom rasfoi   trecutul,vom savura prezentul si vom construe viitorul.
     Voua rabdare, sa ma asculati si putinta sa ma auziti sis a ma suportati… printer voi…..

Комментариев нет:

Отправить комментарий