.....

Singurătatea, află de la mine, n-o umple lumea, ci o singură fiinţă. Una care te poate ridica sau nimici.

четверг, 24 марта 2011 г.

Зачем хлопать дверью в доме, где нет стен?

  Turbaciune in miez de noapte.... E tirziu.... Si caut casa mea... Caut usa pe care vreau sa intru.... Caut... intru in mii de case,si nicidecum nu pot sta mult timp in niciuna..... De ce?.... Atita lume in jur,atitea sunt in jur,insa tu simti in suflet aceeasi singuratate....... Te retragi de orice suflare omeneasca,te inkizi in tine si nu mai crezi in nimik.
  In fiece dimineata te trezesti cu un nou asalt,iar in fiecare seara in mintea ta iti spui Atit. Si daca ratiunea ar predomina macar putin in stupiditatea noastra.... ce simplu ar fi...... 
  In fiece dimineata,deschizi o usa noua..... nu e usa noastra... e usa singuratatii.....
  Si in fiecare dimineata,imi dau seama ca imi iubesc singuratatea,si imi dau seama ca inka nu am gasit omul,care sa ma poata fura de la ea. 
  Realitate insa e prea fatarnica,incit uneori iti dai seama ca cei mai devotati iti sunt peretii care ii cladesti in jurul tau.
  Sunt clipe cind as striga tot ce simt,tot ce vreau.... Sunt clipe cind vreau sa fug de mine insumi.... Sunt clipe,care nu as mai vrea sa le traiesc...... 
  Asa sunt eu.... urasc si iubesc singuratatea...... 
 Si iar astept dimineata,ca sa ma trezesc cu mintea limpede.... sa beau o cafea.... si sa fumez...... multtttt..... ca sa ma ucid eu.... cu propria gindire........
   si iar sa ma trezesc... si sa-mi dau seama ca... : Toata lumea e la picioarele mele! Si nimeni..... nimeni niciodata nu imi sta in cale.....
  Fiindca ce vreau..... aceea si am.......

Комментариев нет:

Отправить комментарий