.....

Singurătatea, află de la mine, n-o umple lumea, ci o singură fiinţă. Una care te poate ridica sau nimici.

пятница, 7 января 2011 г.

Eu... o cafea..... si-o tigara....

Si ce mai conteaza azi?
-Tu,Eu... sau nimicul din noi...
Si ce mai conteaza azi? -
Daca nu mai suntem doi....


Si Doamne.... pustiul a ramas
Si,Mama,un nimic am ramas
Sunt obosita,iar noaptea devine un chin
Si fumez... pin ce simt in git un spin.
Si,Tata,acolo unde esti -
Spune-o ruga,ca sa ma trezesti.


Singuratate.... mi-e greu sa respir...
Incerc... incerc... sa rezist
Dar,Doamne... prea multi ani... prea mult
Si,Mama,as vrea sa-mi dai un sarut -
Si sa nu mai simt singuratatea...
Si sa nu mai simt pustiul.


Si noptile,Mama,par eterne
Iar sufletul,Mama,e un intuneric
Si dimineata e aceeasi -
Eu.... o cafea... si-o tigara....
Si ce mai conteaza ca in fiece zi -
Parca traiesc intr-o gara.


Da...Mama,casa noastra e o gara
Caci in fiece zi astept cineva sa apara...
Tu... El.... sau orcine....
Doar ca sa nu mai simt
Mirosul stupid al nimicului
Si urletul puternic al tacerii.


E un urlet puternic in mine,Mama...
Cit pot sa mai rezist fara nimeni???
Sunt prea multi ani,Mama...
De cind... Tu,singura acol,Eu.... aici.
Si doar in fiece zi,.. spre prostia mea
Sper ca toata durerea va disparea.


Sunt Mama,mai puternica decit orice animal...
Si ce naiba,daca sunt femeie???????
Trebuie sa rezist ca un cal
Sa uit de orice.... ce daca sunt femeie?
Stupizi sunt altii,cind cred ca tu esti ce timpit
Caci nici o clipa,in locul tau nu au trait.


Suntem femeii,Mama....
Care luptam.... doar ca sa rezistam...
Si ce mai conteaza ca sufletul e de rahat?
Trebuie sa rezistam.... -
Legea stupida a vietii...... 
Si vai!!!! - uitam sa traim....


Dar... ca orice om nebun
Speram la ceva mai bun....
Speram??? - sau nu... ceva subit...
Cind practic am uitat cit am iubit.
Si Mama... e iar... aproape dimineata....


Eu am sa dorm putin...
Miine va fi o noua zi....
Si-n gara mea vom fi iar trei... - 
Eu...... o cafea .... si o tigara......


                                                  Victoria Melnicenco....     8.01.2011

Комментариев нет:

Отправить комментарий