.....

Singurătatea, află de la mine, n-o umple lumea, ci o singură fiinţă. Una care te poate ridica sau nimici.

среда, 2 марта 2011 г.

Eu... tu..... sau eu cu tine?

  Singuratatea... o data instalata in sufletele noastre,acolo si ramine... indiferent cine este in viatsa noastra,cine vine,cine se duce.... sufletul ranit,nu se mai vindeca.
  In apogeul nebunie,imi dau seama ca sunt un om timpit.Si cit stiu,o stiu pentru altii,nu si pentru mine. Nebunia singuratatii ne face mult prea posesivi,mult prea reci undeva si mult prea aprinsi altundeva. Cerem prea mult la un moment dat.... fara a ne da seama,daca cerem de unde trebuie.
   Si abia azi,fiind un om timpit,am realizat prea tirziu,mi-am dat seama ca Eu,sunt totaceeasi,ca azi nu ne leaga nimic,ci doar un asternut.Si atit. Si apoi urmeaza banala intrebare : vreau eu asta? Si ca orice om timpt,as spune macar si asta....... Sau.... mai exista vreo scapare? Exista o solutie cu care putem repara situatia? Nu cred.... si nici nu vreau sa cred...


    am obosit azi.... si nu vreau sa ma mai gindesc la nimik,nu vreau sa mai aud pe nimeni,si Doamne cit asi vrea acum sa-mi stergi memoria!!!!!!!! Cit asi vrea..... Si curge o lacrima agale.... si nu stiu de ce curge.... nu stiu..... nici motiv nu am...... dar.. de ce sa caut motiv cind uneori lucrurile vin de la sine?


   Atitea imi vin azi in cap..... si atit demult desfac cuvintele care mi le-ai spus....... si nu stiu cum sa gindesc,si daca trebuie sa ma gindesc la ele......  Traiesc..... supravetuiesc.... incerc sa ma ting de orice licar de viatsa.... si vreau sa cred in ceva,dar nu pot..... Vreau sa ma afund in singuratatea mea.... sa nu vad pe nimeni macar 3 zile...... sa nu aud pe nimeni,si sa nu mai stiu nimik de nimeni..... sunt obosita,si nu vreau sa cred.... nu vreau....


   Continua starea de turbaciune,de disconcentrare,de singuratate si de tupism...... Si stiu un singur lucru..... vreau pace..... liniste sufleteasca,dar cum se spune tot ce faci,o faci singur cu miinele tale... Ce pot sa mai reprosez cind eu sunt de vine? Nimik....


   Si nu mai vreau in final un singur lucru....... vreau sa stau in mijlokul Parisului,sa beau o ceasca de cafea.... sa fumez o tigara,si sa savurez singuratatea din jur......

Комментариев нет:

Отправить комментарий